Quandu lu mudellu cchiù àutu di qualità, creatività & efficienza costu vene inseme à prupone a scelta megliu per u vostru propriu latte marche.

 

 Sòffice, una qualità, prezzi agunìsticu, è cortu gout-tempu sò i fattori successu chi fari Rainbow Star Ent., Co., Ltd un cumpagnu accéder è longu termine in industria privatu etichetta cusmeticu.

Rainbow Star Ent., Co., Ltd hè una fabricazione di joint-Garibaldi Hong Kong-Chinese stabiliu in u 2008 in Hong Kong, Cina. Facennu usu di ticnoluggìa dâ EU assuciata incù ghjente Chinese, Dolci European spanna i prudutti di qualità è una tecnulugia in cusmeticu chiovu in rispettu incù USA e lingua standard di qualità European.

Rainbow Star prupone una grande scelta di i culori, effetti è muri. À ringrazià à prussimità di a nostra secchi, semu capaci à scuntrà richiesti i nostri clienti 'facili (œm).

Nantu à dumanda di clienti, Rainbow Star hè ancu capaci di sviluppà i prudutti di qualità cume avanzata fantasia comcept, formuli, BILINGUE culore, u sviluppu culore e persunalizazione (er).

Rainbow Star hè fattu à a qualità prodottu e servizio. A nostra squatra di cura à sustena 'ogni lingua pi menzu ogni passu di a riunioni nizziali à l' accuglienza di u vostru ordine, ancu l 'elabburazzioni di una offerta ùnicu (selezzione culore, ozzione imballaggio si accesorii, disignu stampa, etc.)

Avemu mischjà i nostri sapè fà cù u to sforzi à ricunnoscia a creazione di una marca etichetta privatu high quality chì vi cunvene


tempu Post: Jan-24-2019
Tes messages Online Chat!